כאן הליכוד ב – Facebook

Video

חדשות הליכוד

נתניהו מוריד את הכפפות, בן כספית – לכלכת עלי תשלם

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, הגיש תביעה נגד העיתונאי בן כספית בסכום של 200 אלף שקלים, זאת כשפרסם  דברים שכתב בטורו האחרון בעיתון "מעריב"; "האובססיביות החולנית של (העיתונאי) בן כספית, שוב תעלה לו... ביוקר. אם בן כספית היה דואג קצת יותר למשפחה שלו במקום לרדוף אחרי המשפחה שלי, אולי מקרים מצערים כאלה היו נחסכים מאיתנו...".
ראש הממשלה מר בנימין נתניהו נגד העיתונאי בן כספית הגיש נגדו תביעת לשון הרע
בנימין נתניהו נגד בן כספית

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, הגיש תביעה לשון הרע נגד העיתונאי בן כספית (58) בסכום של 200 אלף שקלים, לאחר שפרסם דברים בטורו האחרון בעיתון "מעריב" בסוף השבוע שחלף. לראש הממשלה מר בנימין נתניהו, נמאס מ"הליכלוכם עליו"והוא החליט, כי מעתה ואילך הוא "מוריד את הכפפות" ומכה ככל שניתן חזק בכיס של מי יעשה לו זאת בפרט עיתונאים מהסוג של בן כספית.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בכתב התביעה, שהוגש גם נגד עיתון מעריב, המוציא לאור מר אלי עזור והעורך הראשי דורון כהן; "מזה תקופה ארוכה, מנהל הנתבע באמצעי תקשורת שונים, ובפרט בעיתון מעריב, המשמש לו כפלטפורמה, מסע השמצות מכוון ומתוזמר היטב נגד ראש הממשלה.

במסגרתו של כתב התביעה, נכתב עוד, כי נמשך מסע השמצות תוך שהוא מנצל כל הזדמנות שנקרית בדרכו להפיץ מסרים פוגעניים ביחס לראש הממשלה ואינו מהסס להטיח בו האשמות קשות וחמורות, בין אם באופן מרומז ובין אם באופן ישיר, על אף שאין לדברים כל בסיס עובדתי.

בפעולותיו אלה שם לו התובע למטרה לבזות את ראש הממשלה, לפגוע בשמו הטוב ובמוניטין הרב שצבר בתפקידיו הציבוריים המשמעותיים".

למרות זאת, הודגש בתביעה, כי מר בנימין נתניהו ראש הממשלה, הבליג לאורך זמן על האשמות השווא הרבות של בן כספית, אולם לאחרונה, מבחינתו של נתניהו  עבר בן כספית כל גבול אפשרי עד שלא ניתן עוד להבליג על ההכפשות חסרות הבסיס של ראש הממשלה בראש חוצות.

 בן כספית עבר כל גבול אפשרי עד שלא ניתן עוד להבליג על ההכפשות

התביעה מתייחסת בעיקר להכפשות בטורו האחרון של בן כספית בעיתון מעריב סוף שבוע שפורסם 21.12.18, ועיקרן נושא הטבה שניתנה לאיל ינון, יועץ משפטי של הכנסת ובן זוגה של המשנה למנדלבליט עורך דין עמית מררי שצורפה לצוות שידון בתיקי נתניהו, זכה להטבות כספיות שאותן קידם, לכאורה, ראש הממשלה.

לדברי בן כספית, קיבל עורך דין ינון, מהכנסת הטבה בסך 6 מיליון שקלים, טרם פרישתו מתפקידו בשל צירופה של אשתו עורכת דין עמית מררי, לצוות המורחב של חקירות המתנהלות בענייני נתניהו ומשום שהיא אמורה להיות חלק מהמחליטים בעניין גורלו של ראש הממשלה.

לפי כתב התביעה; "מדובר בטענות שקריות ומופרכות העולות, כדי לשון הרע מהסוג החמור ביותר כלפי ראש הממשלה". לדברי מר נתניהו; "אם היה בודק את העובדות בגוגל הוא היה מגלה שההכפשה הזאת מתנפצת מאליה, קודם כל בגלל שלוחות הזמנים סותרים את שקריו".

אל כתב התביעה, צורף גם מכתב התראה שנשלח לעיתונאי כספית ולמוציא לאור מר עזור ביום שישי, לאחר פרסום הכתבה.

במכתב, שעליו חתומים עורכי הדין טל שפירא ומירב בר זיק, נכתב, כי נזקיו של ראש הממשלה "בגין הפרסום השקרי והפוגעני עומדים, בשלב זה, לצורך פשרה בלבד, על סך של 100 אלף שקלים".

עוד דרשו עורכי דינו של נתניהו, כי העיתון, יפרסם תיקון והתנצלות בולטת.

 העיתונאי בן כספית – לכלכת עלי, תשלם

נתניהו, כתב היום (ראשון, ט"ו בטבת התשע"ט) בדף הפייסבוק שלו; "סְפּוֹיְלֶר; בן כספית הכזבן, שרודף אותי ואת משפחתי, כבר עשרות שנים, שוב ייאלץ לשלם.

רק לפני חודשים ספורים נאלץ בן כספית להתנצל ולשלם פיצויים לרעייתי שרה על כתבה שקרית שפרסם נגדה.

ביום שישי האחרון (21.12.18) הוא פרסם עוד אחת מההכפשות ההזויות שלו נגדי.

אם היה בודק את העובדות בגוגל הוא היה מגלה שההכפשה הזאת מתנפצת מאליה, קודם כל בגלל שלוחות הזמנים סותרים את שקריו.

האובססיביות החולנית של בן כספית שוב תעלה לו… ביוקר.

אם בן כספית היה דואג קצת יותר למשפחה שלו במקום לרדוף אחרי המשפחה שלי, אולי מקרים מצערים כאלה, היו נחסכים מאיתנו…". עד כאן הציטוט של מר נתניהו מדף הפייסבוק.

עורכי דינו של מר נתניהו, דרשו, כי העיתון "מעריב" יפרסם תיקון והתנצלות בולטת. כספית בתגובתו, כי כל העובדות שבכתבה נכונות; "אין כאן כוונה להגן על העובדות או להיכנס לוויכוח משפטי מסיבה פשוטה – הפרטים הללו פורסמו לפני במקומות רבים".

◄ אל כתב התביעה; נתניהו נגד בן כספית 23-12-18

 

תגובות בפייסבוק



אודות הכותב

MosheNaim

עורך אתר כאן ישראל (כאן נעים) בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 65, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ולקצינה בקבע; חלי נעים, סבא מאושר לשתי נכדות אוריאן ול-מילה שרה. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".