כאן הליכוד ב – Facebook

Video

הבחירות לכנסת ה-21 חדשות הליכוד

אושרה מועמדות שניים ממועמדי 'הליכודניקים החדשים'

מינהלת הליכוד; הדר ויסמן שמחוני וניר הירשמן, מועמדי 'הליכודניקים החדשים' לבחירות המקדימות לרשימת הליכוד לכנסת ירוצו ברשימה הארצית ועל משבצת הצעירים ◄ ממשיך מאבקה של הקבוצה לאפשר לארבעת המועמדים האחרים; דן קלארמן, ליאור מאירי, אסף רותם, ויניב טוירמן להתמודד ב'רשימת הליכוד לכנסת' ◄ אמש החזיר בית המשפט המחוזי את עניינם של "מודחי הליכודניקים החדשים" אל 'בית הדין של הליכוד' למרות שציין, כי בית המשפט עומד על "סף ההתערבות".

 

הדר ויסמן שמחוני וניר הירשמן, מועמדי הליכודניקים החדשים לבחירות המקדימות לרשימת הליכוד לכנסת | עיבוד צילום: שולי סונגו
הדר ויסמן שמחוני וניר הירשמן

מועמדי "הליכודניקים החדשים"; הדר ויסמן שמחוני ועמיתה ניר הירשמן, אושרו אמש (שלישי, ט"ז שבט, תשע"ט) על ידי 'מינהלת הליכוד' שפרסמה את רשימות המועמדים לכנסת. מינהלת הליכוד, דחתה ערעור שהוגש אמש כנגד מועמדותם והתירה לשניים להתמודד בבחירות המקדימות.

 רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן הליכוד | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

 הירשמן הוא יועץ תקשורת ובעלים של "ניר הירשמן תקשורת" עם כמעט 12 שנות ניסיון בתקשורת ובפוליטיקה. בעבר היה הירשמן מראשי מאבק המילואימניקים של מלחמת לבנון השנייה, שדרשו את התפטרותם של ראש הממשלה אולמרט ושר הביטחון פרץ.

הירשמן, מראשי התנועה לזכויות דיגיטליות וממובילי המאבק במאגר הביומטרי. הוא יתמודד ברשימה הארצית.

ניר הירשמן, מסר היום (ד), בתגובה, כי; "אתמול ניצחה התקווה את הפחד. ועדת הבחירות ראתה אמש את הפוטנציאל שטמון ב- 13 אלף המתפקדים שלנו וביכולת שלהם לסייע לניצחון הליכוד.

המטרות שלנו ברורות- להחזיר את הערכים הישנים וליצור רשימת ליכוד ראויה, שרוב אזרחי ישראל, ישמחו להצביע לה.

כעת יש להשלים את המלאכה ולאפשר למעלה מ-1,000 ליכודניקים חדשים לחזור לתנועה ולאפשר לארבעת המתמודדים שנפסלה חברותם לחזור ולהתמודד". סיכם הירשמן.

 שמחוני; "אדם אחד לא יכול למנוע מאלפים את הזכות לבחור ומתמודדים את הזכות להיבחר…"

ויסמן שמחוני (34), התחילה את דרכה המקצועית כמהנדסת תעשייה וניהול (עתודאית ורב סרן במילואים ביחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין) וכיום היא דוקטורנטית לכלכלה.

את מעורבותה הפוליטית התחילה שמחוני כבר בשנת 2011 עם התפקדותה לליכוד, בשלהי "המחאה החברתית" כשהבינה שאי-התפקדות לתנועה שלה היא חוסר אחריות דמוקרטית.

ויסמן שמחוני, תתמודד ברשימה הארצית על משבצת הצעירים.

הדר ויסמן שמחוני; "ראינו אתמול את ניצחון הערכים הליברליים של קבוצת מתפקדים גדולה. ועדת הבחירות, קבעה, למעשה, כי אדם אחד לא יכול למנוע מאלפים את הזכות לבחור ומתמודדים את הזכות להיבחר. כעת נצא להתמודד על קולות הבוחרים וננצח".

יחד עם אישורם של הגב' שמחוני ומר הירשמן, ממשיך מאבקה של הקבוצה לאפשר לארבעת המועמדים האחרים; דן קלארמן, ליאור מאירי, אסף רותם, ויניב טוירמן להתמודד ב'רשימת הליכוד לכנסת'.

אמש החזיר בית המשפט המחוזי את עניינם של "מודחי הליכודניקים החדשים" אל 'בית הדין של הליכוד' למרות שציין, כי בית המשפט עומד על "סף ההתערבות". ובית הדין, היה אמור לדון היום (ד) בנושא.

זאת ועוד; מאבק אנשי הקבוצה להשבתם של 1,001 חברי הקבוצה שלא נכנסו למרשם חברי הליכוד, וב"ליכודניקים החדשים" ממשיכים ושוקלים בשעות אלה את המשך צעדיהם המשפטיים בנושא.

תגובות בפייסבוק



אודות הכותב

MosheNaim

עורך אתר כאן ישראל (כאן נעים) בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 65, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ולקצינה בקבע; חלי נעים, סבא מאושר לשתי נכדות אוריאן ול-מילה שרה. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

הוסף תגובה

לחצו פה להוסיף תגובה